
Insurans Am
Dapatkan perlindungan Kemalangan Diri, Motor and Perjalanan melalui GoPayz sekarang. Harga berpatutan dan tiada dokumen rumit.
Daftar perkhidmatan GoPayz di aplikasi GoPayz dan akan menerima RM2 ganjaran tunai percuma serta-merta dan tambahan RM3 apabila berjaya menaik taraf kepada Wallet Premium semasa tempoh kempen. Sekiranya anda adalah pelanggan U Mobile, extra RM3 akan dikreditkan apabila berjaya menaik taraf Wallet Premium. Terhad kepada 7,500 pengguna baharu, 1,667 pengguna baharu yang berjaya menaik taraf kepada dompet Premium dan 1,667 pelanggan U Mobile, berdasarkan siapa cepat dia dapat.Â
Kempen ini bermula dari 16 Ogos sehingga 18 Oktober 2022.
Selepas berjaya mendaftar, RM2 akan dikreditkan ke dalam akaun GoPayz anda serta-merta. Anda boleh menyemak di Transaksi dalam aplikasi GoPayz.Â
Permintaan untuk menaik taraf dompet Premium anda akan mengambil masa sehinga 2 hari berkerja, bila mana RM3 ganjaran tunai percuma sebanyak 2 kali akan dikreditkan kedalam akaun GoPayz anda. Anda akan dimaklumkan melalui notifikasi aplikasi.Â
Tidak, anda hanya layak untuk menerima RM3 apabila berjaya menaik taraf kepada Wallet Premium. Hanya pelanggan U Mobile sahaja yang layak untuk menerima RM6 apabila berjaya menaik taraf Wallet ke Premium.Â
Anda boleh menggguna di mana-mana perkhidmatan dalam aplikasi GoPayz termasuklah pembelian kredit permainan, membuat pembayaran zakat, bil utiliti dan telefon serta perbelanjaan runcit. Tiada sebarang sekatan untuk penggunaan ganjaran tunai ini.Â
Ganjaran tunai yang dikreditkan tidak mempunyai tempoh sah laku.Â
Anda hanya layak untuk menerima ganjaran tunai sekali sahaja sepanjang tempoh kempen.
Tidak, anda tidak layak untuk menerima RM3 selepas kempen tamat tempoh.Â
Tidak. Kempen ini terbuka hanya kepada pengguna baharu yang mendaftar perkhidmatan GoPayz semasa tempoh kempen.Â
Hanya pengguna baharu yang mendaftar GoPayz buat kali pertama semasa tempoh kempen layak untuk menerima ganjaran tunai percuma.Â
Ini mungkin disebabkan oleh salah satu daripada berikut:
Â
i. Jumlah ganjaran tunai yang diperuntukkan telah diedarkan sepenuhnya.
ii. Nombor telefon anda telah didaftarkan untuk perkhidmatan GoPayz sebelum ini.
Sila hubungi Khidmat Pelanggan GoPayz di +6018 388 3388 (sokongan 24 jam) atau e-mel kepada customercare@gopayz.com.my untuk sebarang bantuan atau pertanyaan.Â
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}