
Insurans Am
Dapatkan perlindungan Kemalangan Diri, Motor and Perjalanan melalui GoPayz sekarang. Harga berpatutan dan tiada dokumen rumit.
Kempen ini bermula dari 24 Ogos sehingga 18 Oktober 2022. Terdapat 2 fasa sepanjang tempoh kempen:
Fasa |
Tempoh Kempen |
|
Tarikh Mula |
Tarikh Akhir |
|
1 |
24 Ogos 2022 |
20 September 2022 |
2 |
21 September 2022 |
18 Oktober 2022 |
Kempen ini terbuka kepada pelanggan GoPayz yang baru dan yang sedia ada yang mempunyai akaun yang aktif. Akaun yang aktif bermaksud pelanggan tersebut boleh melakukan transaksi menggunakan GoPayz.
Anda boleh menyertai kempen ini dengan berbelanja menggunakan kad GoPayz (GoPayz Mastercard, GoPayz UnionPay atau GoPayz Visa) pada mana-mana transaksi seperti berikut:
i. minimum RM30 di perkhidmatan terpilih dalam aplikasi GoPayz atau
ii. minimum RM100 untuk pembelian runcit atau platform e-dagang
Semua perkhidmatan GoPayz layak kecuali seperti berikut:
i. Tambah nilai akaun dompet GoPayz
ii. Pemindahan P2P
iii. Pengeluaran wang tunai
iv. Transaksi di bawah Kebajikan Amal
v. Sebarang pelaburan di perkhidmatan kekayaan
vi. Sebarang pembayaran dengan GoPointz
Anda akan menerima pulangan tunai sehingga RM5.00 apabila berjaya melakukan transaksi yang layak. Selain itu, 38 pemenang akan dipilih berdasarkan jumlah mata terkumpul tertinggi dalam setiap fasa untuk memenangi hadiah menarik.
Setiap pengguna layak untuk menerima sehingga 19 kali pulangan tunai bergantung pada perkhidmatan yang dilakukan. Anda boleh merujuk kepada Terma & Syarat kempen di sini untuk mengetahui had pulangan tunai bagi setiap perkhidmatan.
Mata yang anda boleh memperolehi bergantung pada transaksi yang dibuat. Contohnya: Anda akan memperolehi 4 mata apabila berjaya menambah nilai prabayar menggunakan kad GoPayz. Anda boleh merujuk Terma & syarat kempen di sini untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan mata berdasarkan transaksi yang dilakukan.
Hadiah menarik yang boleh anda menangi adalah seperti berikut:
Hadiah |
Keterangan |
2x Hadiah Utama untuk setiap fasa |
Baucar perjalanan bernilai RM5,000 |
4x Hadiah Kedua untuk setiap fasa |
Baucar perjalanan bernilai RM500 |
32x Hadiah Ketiga untuk setiap fasa |
100% pulangan tunai untuk GoInsure Perjalanan (had pada RM50) |
Pemilihan pemenang adalah berdasarkan jumlah mata terkumpul tertinggi untuk setiap fasa dan setiap pemenang mestilah pengguna dompet Premium GoPayz. Jika terdapat lebih daripada 1 pengguna yang mempunyai jumlah mata yang sama, pemenang akan dipilih berdasarkan jumlah transaksi amaun tertinggi. Mata untuk setiap transaksi yang layak telah dinyatakan di dalam Terma & Syarat kempen di sini.
Tidak. Anda hanya boleh memenangi hadiah menarik sekali sahaja sepanjang tempoh kempen.
i. Tambah nilai prabayar RM30
ii. Bayar RM35 bil Air Selangor
iii. Bayar RM50 bil pascabayar
iv. Berbelanja RM200 di runcit
v. Membeli powerbank bernilai RM65 di Youbeli
vi. Membeli produk di bawah kategori “Groceries” di Youbeli
vii. Bayar zakat RM28 kepada Lembaga Zakat Selangor
viii. Berbelanja RM58 di platform e-dagang
ix. Membeli GoInsure Motor
x. Membeli RM10 kredit permainan
Anda telah memperolehi 34 mata daripada transaksi yang dibuat:
No. |
Jenis-jenis transaksi |
Mata |
Keterangan |
1 |
Tambah nilai prabayar RM30 |
4 |
|
2 |
Bayar RM35 bil Air Selangor |
4 |
|
3 |
Bayar RM50 bil pascabayar |
4 |
|
4 |
Berbelanja RM200 di runcit |
2 |
|
5 |
Membeli powerbank bernilai RM65 di Youbeli |
5 |
|
6 |
Membeli produk di bawah kategori “Groceries” di Youbeli |
6 |
|
7 |
Bayar zakat RM28 kepada Lembaga Zakat Selangor |
3 |
|
8 |
Berbelanja RM58 di platform e-dagang |
0 |
Belanja kurang dari RM100 untuk pembelian runcit atau platform e-dagang |
9 |
Membeli GoInsure Motor |
6 |
|
10 |
Membeli RM10 kredit permainan |
0 |
belanja kurang dari RM30 di perkhidmatan terpilih dalam aplikasi GoPayz |
Anda hanya layak untuk menerima pulangan tunai bernilai RM1.50 sebanyak 2 kali tanpa mengira bilangan transaksi yang dilakukan di perkhidmatan Telefon & Internet, Pembayaran Bil dan Hiburan sepanjang tempoh kempen.
Ini mungkin disebabkan oleh salah satu daripada ini:
i. Transaksi yang dibuat telah melebihi jumlah had transaksi yang layak; atau
ii. Pulangan tunai yang diperuntukkan telah diedarkan sepenuhnya.
iii. Transaksi yang dibuat adalah selepas tamat tempoh kempen
Sila hubungi Khidmat Pelanggan GoPayz di +6018 388 3388 (sokongan 24 jam) atau e-mel kepada customercare@gopayz.com.my untuk sebarang bantuan atau pertanyaan.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}