
Insurans Am
Dapatkan perlindungan Kemalangan Diri dan Motor melalui GoPayz sekarang. Harga berpatutan dan tiada dokumen rumit.
Platform kami mempunyai lebih daripada 400 syarikat penerbangan dan lebih daripada 2,000,000 hotel serta rumah percutian di seluruh dunia.
Langkah 1: Pilih “Flights”
Langkah 2: Lengkapkan destinasi pilihan anda, tarikh penerbangan & bilangan penumpang dan klik “Search”
Langkah 3: Pilih penerbangan pilihan anda
Langkah 4: Lengkapkan butiran peribadi anda
Langkah 5: Teruskan membuat pembayaran
Langkah 6: Setelah pembayaran berjaya, pengesahan tempahan akan dihantar ke e-mel anda
Langkah 1: Pilih Hotels
Langkah 2: Isikan destinasi pilihan anda, tarikh daftar masuk & tarikh daftar keluar serta bilangan tetamu dan klik “Search”
Langkah 3: Pilih hotel pilihan dan jenis bilik
Langkah 4: Lengkapkan butiran peribadi anda
Langkah 5: Teruskan membuat pembayaran
Langkah 6: Setelah pembayaran berjaya, pengesahan tempahan akan dihantar ke e-mel anda
Semua pindaan adalah tertakluk kepada terma & syarat tiket dan ketersediaan tempat duduk. Penalti syarikat penerbangan, perbezaan tambang & cukai dan Yuran Pengendalian Ejen akan dikenakan.
Anda boleh menghubungi e-mel perkhidmatan pelanggan kami: guestservice@diytourasia.com jika anda ingin meminda tempahan anda.
*Sila ambil perhatian bahawa kami tidak boleh meneruskan sebarang pindaan untuk tempahan yang tidak boleh dikembalikan.
Anda hanya boleh meminda tempoh penginapan. Walau bagaimanapun, caj tambahan mungkin dikenakan. Sebarang perubahan adalah tertakluk pada ketersediaan.
Anda boleh menghubungi e-mel perkhidmatan pelanggan kami: guestservice@diytourasia.com jika anda ingin meminda tempahan anda.
*Sila ambil perhatian bahawa kami tidak boleh meneruskan sebarang pindaan untuk tempahan yang tidak boleh dikembalikan.
Kami tidak membenarkan sebarang perubahan pada destinasi/hotel anda setelah tempahan dibuat.
Sebarang pembatalan tempahan yang tidak boleh dikembalikan, jumlah penuh tempahan akan dibatalkan.
Pembatalan Tempahan adalah tertakluk kepada terma dan syarat pembekal perkhidmatan kami dan yuran pembatalan.
Anda boleh menghubungi e-mel perkhidmatan pelanggan kami: guestservice@diytourasia.com jika anda ingin membatalkan tempahan anda.
Semua pindaan adalah tertakluk kepada terma & syarat tiket/hotel dan polisi pindaan. Yuran pindaan, perbezaan tambang dan Yuran Pengendalian Ejen akan dikenakan.
Anda akan dapat menerima bayaran balik anda sebaik sahaja permintaan pembatalan anda diluluskan. Walau bagaimanapun, jumlah bayaran balik adalah tertakluk kepada terma dan syarat pembekal perkhidmatan kami dan yuran pembatalan.
Bank mungkin mengambil masa sehingga 45 hari dari tarikh penyerahan/bayaran balik atau sehingga kitaran bil anda yang seterusnya untuk memproses bayaran balik anda.
Anda boleh menghubungi e-mel perkhidmatan pelanggan kami: guestservice@diytourasia.com jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang tempahan anda.
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}
{{deviceBrand}}
{{deviceModel}}